کد خبر : 2081
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
-

بخشنامه فروش دایون Y7 منتشر شد

بخشنامه فروش دایون Y7 منتشر شد
ایون Y7 شاسی‌بلند توانمند شرکت ایلیا موتور بوده که بخشنامه فروش آن اخیراً منتشر شده است. اما چرا باید دایون Y7 را خریداری کرد؟ ؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیجی خودرو»؛ پس از عرضه موفق دایون Y5 توسط خودروسازی ایلیا، این شرکت تصمیم به عرضه نسخه به‌روز و جدیدتر آن، یعنی دایون Y7 گرفت. نسخه جدید شاسی‌بلند ایلیا موتور در تمامی موارد یک سروگردن بالاتر از دایون Y5 است.

در ادامه به دلیل اینکه چرا باید دایون Y7 را خریداری کنید اشاره می‌شود.

دایون Y7؛ غول آفرودی ایلیا موتور

از لحاظ مشخصات فنی باید در نظر داشت که دایون Y7 از لحاظ آفرودی، یک غول به تمام معناست. شاسی مستقل خودرو به آن اجازه می‌دهد تا از عهده شرایط سخت آفرودی بر بیاید و Y7 را به یکی از معدود خودروهای مونتاژی بازار با قابلیت آفرودی تبدیل کند.

قابلیت آفرودی فوق در شرایطی تأمین می‌شود که قیمت این خودرو نسبت به دیگر محصولات شاسی‌مستقل بازار بسیار مناسب‌تر است. همین قابلیت آفرودی با سیستم تعلیق مولتی‌لینک و فنرلول ردیف عقب باعث می‌شود تا دایون Y7 حتی در جاده‌های شهری و بین شهری نیز سواری نرمی را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

از سوی دیگر فضای داخل کابین به‌قدری جادار بوده که سه ردیف صندلی، با ظرفیت هفت نفر سرنشین به راحتی داخل اتاق آن جای گرفته است.

شاسی‌بلند ایلیا موتور از یک پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که ساخت شرکت میتسوبیشی ژاپن بوده که می‌تواند حداکثر 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. گیربکس اتوماتیک 6 سرعته، قدرت تولیدی فوق را به هر دو محور جلو و عقب منتقل می‌کند.

شرایط فروش دایون Y7

متقاضیان شاسی‌بلند ایلیا موتور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت به نشانی iliya-auto.com/sale نسبت به ثبت درخواست برای خرید دایون Y7 اقدام کنند.

این خودرو در حال حاضر با پیش‌پرداخت 812 میلیون تومان، سود مشارکت 24 درصد، سود تأخیر 36 درصد و سود انصراف 9 درصد با تحویل 90 روز کاری قابل خریداری است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت فروش محصول در زمان تحویل محاسبه و در دعوت‌نامه اعلام می‌شود.

همچنین شرکت ایلیا موتور در این بخشنامه تسهیلاتی تا سقف 700 میلیون تومان با بازپرداخت 48 ماهه را برای متقاضیان درنظر گرفته است و کلیه محصولات فروخته شده این شرکت از گارانتی سه ساله یا 100 هزار کیلومتر بهره می‌برند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.