کد خبر : 2075
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
-

قیمت جدید کلوت اتوماتیک اعلام شد

قیمت جدید کلوت اتوماتیک اعلام شد
براساس آخرین بخشنامه فروش شرکت مونتاژکننده پیکاپ کلوت اتوماتیک، قیمت جدید و نهایی این محصول ویژه اردیبهشت ماه 1403 اطلاع رسانی شد. ؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیجی خودرو»؛ براساس آخرین بخشنامه فروش شرکت مونتاژکننده پیکاپ کلوت اتوماتیک، قیمت جدید و نهایی این محصول ویژه اردیبهشت ماه 1403 اطلاع رسانی شد.

قیمت پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایشی 242 میلیون تومانی نسبت به قیمت قبل، به  2 میلیارد و 192 میلیون تومان رسید.

تغییر قیمت:

قیمت قبل: 1/950/000/000 تومان
قیمت جدید: 2/192/000/000 تومان

پیکاپ کلوت اتوماتیک از نظر موتور مشخصات فنی یکسانی با نسخه دنده ای دارد. این خودرو به پیشرانه میتسوبیشی با کد 4K22D40 مجهز شده که حجمی معادل 2.4 لیتر داشته و به سیستم توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه برای انتقال قدرت به چرخ ها با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک آیزین کوپل شده که نیروی تولیدی را در حالت عادی به چرخ های عقب منتقل می کند.

امکانات پیکاپ کلوت اتوماتیک

مکث موتور پیکاپ کلوت اتوماتیک را با تجهیزاتی مانند صندلی برقی راننده در 6 جهت، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم تهویه با تنظیم الکترونیکی، نمایشگر مالتی مدیا لمسی 8 اینچی با رهیاب، دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ورود بدوت کلید و استارت دکمه ای و سیستم فرمان هیدرولیک با کلیدهای کنترلی روی فرمان، دوربین دنده عقب، کاور لاینر فضای بار، سیستم تهویه مطبوع با پنل لمسی دیجیتالی و قابلیت تنظیم اتوماتیک و … راهی بازار می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.