کد خبر : 2141
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
-

اجتماع کارگری بزرگداشت مقام رییس جمهور شهید و همراهان در ایران‌خودرو

اجتماع کارگری بزرگداشت مقام رییس جمهور شهید و همراهان در ایران‌خودرو
مدیرعامل، مدیران ارشد و کارگران ایران‌خودرو در مراسم بزرگداشت مقام شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری محبوب و مردمی ایران اسلامی و دیگر همراهان ایشان که در نمازخانه جامع ایران خودرو برگزار شد، شرکت کردند. ؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیجی خودرو»؛ در این مراسم یادبود، ضمن نوحه خوانی و سینه‌زنی، خدمات صادقانه و ارزشمند رییس جمهوری به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یادآوری و درخصوص شخصیت جهانی ایشان سخنرانی شد.
منش جهادی، تلاش‌های شبانه‌روزی در مسیر ارایه خدمت به مردم و رفع مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی آنان و روحیه خستگی ناپذیر خادم امام رضا (ع) که به فرموده رهبر معظم انقلاب «رییسی عزیز خستگی نمی‌شناخت» از مهم‌ترین ویژگی‌هایی وی بود که در این مراسم بدان اشاره شد.
همچنین در این مراسم سخنرانان درباره خدمات همراهان رییس جمهوری در این سانحه ناگوار، از جمله وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز و دیگر هم‌سفران نیز سخنانی بیان کردند.
گفتنی است، این مراسم در روز اعلام شهادت رییس جمهوری محبوب و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد با حضور کارکنان ایران خودرو برگزار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.