کد خبر : 2188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
-

زمان آیین ورود به بازار کشنده بایک X۹ اعلام شد / کامیونت فورس F۳۸ بصورت رسمی معرفی می شود

زمان آیین ورود به بازار کشنده بایک X۹ اعلام شد / کامیونت فورس F۳۸ بصورت رسمی معرفی می شود
آیین ورود به بازار کشنده بایک X۹ و معرفی کامیونت فورس F۳۸ در ۱۹ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.؛

دو محصول مهم تجاری شرکت بهمن دیزل، در حضور کارشناسان صنعت حمل و نقل، کارشناسان خودروهای تجاری، صاحبان شرکت‌های صنعت پخش و خبرنگاران مورد بررسی قرار می‌گیرند.

بهمن دیزل به طور رسمی تولید بایک X۹ به عنوان کشنده‌ای با ۵۶۰ اسب بخار را آغاز کرده است، کشنده ۴۴ تُن که با نام «بایک X۹» شناخته می‌شود در آخرین ارزیابی خودروهای تجاری چین به عنوان برترین کشنده ارزیابی شده است.

این کشنده با موتور ۱۳ لیتری از برند CUMMINS و گیربکس ZF علاوه بر کابین بزرگ با تخت خواب بزرگ و مولتی‌مدیا و … از منظر فناوری‌های ایمنی از ترمز AEBS، ترمز پارک برقی EPB، کنترل پایداری ESC، سیستم ضدلغزش ASR و انواع رادارها و فناوری‌های تشخیصی، دسته تعویض دنده پشت فرمان، یخچال مسافرتی، کولر درجا، دوربین ۳۶۰ به همراه تشخیص نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، هشدار بین خطوط  بهره می‌برد.

کامیونت فورس F۳۸ دیگر محصولی است که در این رویداد معرفی می‌شود. فورس F۳۸ در رده کامیونت‌های سبک قرار می‌گیرد. این خودروی تجاری توانایی حمل حدود ۲.۵ تن بار را دارد و به دلیل طراحی ویژه فضای بار و حذف پرتی در محیط بار، قابلیت حمل بار بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌ دهد. به همین ترتیب فورس ۳۸ با صندلی قابل تنظیم، تهویه مطبوع و مولتی مدیا تجربه مطلوبی را در اختیار راننده خود قرار می‌دهد. به همین ترتیب این کامیونت به دلیل بهره‌مندی از سیستم ESC پایداری و امنیت بیشتری را ایجاد می‌کند.

شرکت بهمن دیزل از مجموعه‌های گروه بهمن است که ماموریت تولید خودروهای تجاری، مینی بوس و وانت باری را بر عهده دارد. محصولات ایسوزو، فورس، امپاور و بایک از تولیدات شناخته شده این شرکت هستند. این رویداد بنا بود ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شود که به دلیل سانحه سقوط بالگرد و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان لغو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.