کد خبر : 2181
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
-

آرین دیزل با نمایش کامیون‌های شک موتو در دومین نمایشگاه بتن آماده

آرین دیزل با نمایش کامیون‌های شک موتو در دومین نمایشگاه بتن آماده
کامیون‌های شک موتو در دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران حضور می‌یابد.؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیجی خودرو»؛ آرین دیزل که در دو سال اخیر حضور در نمایشگاه‌های خودرو را در اولویت کاری این شرک قرار داده است، نگاهی به نمایشگاه‌های مرتبط با خودروهای کار و تجاری نیز دارد.

آرین دیزل در سال جاری در نمایشگاه نفت که در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد، حضور داشت و کامیون شک موتو با مجوز ADR را به نمایش درآورد، این بار قرار است محصولات این شرکت را در نمایشگاه بین المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته نیز به نمایش عمومی درآورد.

آرین دیزل احتمالا با خودروهای تجاری سنگین شک موتور به نمایشگاه بتن خواهد رفت تا کشنده، کامیون باری، کمپرسی و میکسر را به عنوان محصولی متناسب با صنعت بتن به این بازار نیز معرفی کند.

فعالیت آرین دیزل در دو لاین سنگین و نیمه سنگین با برند شک موتو و جک انجام می‌شود که انتظار می‌رود اولویت آرین دیزل در نمایشگاه بتن نیز حضور با محصولات شک موتو باشد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران، با حضور ۹۰ شرکت داخلی در فضایی بالغ بر ۹ هزار متر مربع، از ۲۹ خرداد ماه جاری تا ۱ تیرماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادها در حوزه صنعت سیمان و بتن ایران است که این نمایشگاه برای اولین بار در کشور، شهریور ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

ساعات بازدید از نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر اعلام شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.