کد خبر : 1234
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
-

نقش تعیین کننده صنایع تولیدی کروز در اشتغال بانوان

نقش تعیین کننده صنایع تولیدی کروز در اشتغال بانوان
شرکت کروز بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی قطعات خودرو در ایران است که و با هدف تولید قطعات خودروی با کیفیت و قابل رقابت در بازار خودرو ایران از همان ابتدایی فعالیت اشتغال بانوان یکی از مانفیست های این شرکت بوده است.؛

دیجی خودرو؛هادی مؤید – نقش تعیین کننده صنایع تولیدی کروز در اشتغال بانوان به عنوان نیروهای تخصصی در بخش های مختلف این شرکت به یک نماد استقلال و کارآمدی بانوان  محسوب می‌شود.

 شرکت کروز بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی قطعات خودرو در ایران است که و با هدف تولید قطعات خودروی با کیفیت و قابل رقابت در بازار خودرو ایران از همان ابتدایی فعالیت اشتغال بانوان یکی از مانفیست های این شرکت بوده است.

 

در اشتغال بانوان، کروز به عنوان محیط ی امن و محبوب و البته اشتغال تخصصی برای بانوان تبدیل شده است که بر همین اساس بیش از 70 درصد از 13 هزار نیروی تخصصی این شرکت را بانوان تشکیل داده است که در کنار کار و فعالیت های اقتصادی نگاه ی جامع به رفاه و شادابی پرسنل خود با ایجاد باشگاه های ورزشی ؛پزشک خانواده و … به بانوان فرصت میدهد تا در چارچوب چیدمان شده و با رفاه حال خود را شاداب نگه دارند.

نقش تعیین کننده صنایع تولیدی کروز در اشتغال بانوان

علاوه بر این، کروز همچنین فضای مناسب برای رفع خستگی و استرس روزمره فراهم کرده است. که به افزایش راندمان کاری این شرکت کمک بسزایی خواهد کرد.

بانوان شاغل در صنایع تولیدی کروز گروه‌های زیرساخت، فنّي، کيفي، بازاريابي،خرید و … را در دست دارند که همگام با گسترش فضای کسب و کار این مجموعه ، منجر به افزایش اشتغال شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.