کد خبر : 1115
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
-

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور
شرکت مکث موتور شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی با پیش پرداخت تنها 560 میلیون تومان اعلام کرد. ؛

دیجی خودرو؛هادی مؤید – شرکت مکث موتور شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی با پیش پرداخت تنها 562 میلیون تومان اعلام کرد. این شرایط فروش اقساطی بوده و مشتریان می توانند با حداقل پیش پرداخت 562 میلیون تومان و اقساط بلند مدت 5 ساله این پیکاپ را خریداری کنند.

در شرایط فروش جدید پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور در مهرماه 1402، قیمت خودرو به صورت قطعی یک ملیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است. متقاضیان می بایست حداقل مبلغ پیش پرداخت 562 میلیون و 110 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند. باقی مانده مبلغ معادل یک میلیارد و 311 میلیون و 590 هزار تومان به صورت تسهیلات در اختیار مشتری قرار می گیرد که حداکثر در 60 ماه قسط بندی می شود. مبلغ هر قسط هم 39 میلیون و 476 هزار تومان اعلام شده است.

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

موعد تحویل پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور در این طرح فروش 60 روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند این پیکاپ را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنند. جریمه تاخیر در تحویل در این طرح فروش سالیانه 12 درصد است. همچنین امکان انصراف از خرید تنها تا 7 روز پس از ارائه مدارک وجود دارد و متقاضی می بایست نسبت به معرفی ضامن اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.