کد خبر : 1720
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
-

دقت بالا به الزامات کیفیت تولید محصولات سرلوحه ی شرکت صنایع تولیدی کروز در صادرات

دقت بالا به الزامات کیفیت تولید محصولات سرلوحه ی شرکت صنایع تولیدی کروز در صادرات
برای صادرات به کشورهای همسایه، اطلاع دقیق از نوع نگاه و سلایق مصرف‌کنندگان در آن منطقه بسیار حائز اهمیت است. شرکت صنایع تولیدی کروز با دقت بالا به برآورد نظام‌ها و الزامات بازار هدف خود پاسخگو بوده و محصولات خود را با توجه به نظام‌ها و الزامات بازار هدف تولید می کند.؛

کیفیت مناسب محصولات یک شرکت تولیدی امری بسیار حائز اهمیت است، به خصوص زمانی که این محصولات قرار است به کشورهای همسایه صادر شوند.

برای صادرات به کشورهای همسایه، اطلاع دقیق از نوع نگاه و سلایق مصرف‌کنندگان در آن منطقه بسیار حائز اهمیت است. شرکت صنایع تولیدی کروز با دقت بالا به برآورد نظام‌ها و الزامات بازار هدف خود پاسخگو بوده و محصولات خود را با توجه به نظام‌ها و الزامات بازار هدف تولید می کند.

مسئله حائز اهمیت بحث شناسایی بازارهای صادراتی و صادرات کالاست، چه از نوع فیزیکی و چه از نوع دانش بنیان آن؛ به گفته کارشناسان، در موضوع صادرات، شناسایی عوامل موثر بر اشتغال در صنایع با فناوری بالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از صنایعی که توانایی صادرات دارد، شرکت های قطعه سازی هستند؛ آن چیزی که به خوبی می توان طی سال های گذشته دید، حضور پرقدرت شرکت های قطعه سازی در کشور است، شرکت هایی که اکنون با گذر از تحریم ها، به داخلی سازی قطعات خودرو پرداخته اند و مدیران آن می گویند “در صورت حمایت های لازم، راه صادرات را نیز در پیش خواهند گرفت”.

شرکت صنایع تولیدی کروز از جمله شرکت هایی است که تاکنون توانسته با کمک ۲۵۰ نفر از نخبگان دانشگاهی بیش از ۳ هزار قطعه را داخلی سازی کند؛ این شرکت تولیدی، یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین مجموعه های قطعه سازی کشور است که طی سال های اخیر، بخش زیادی از نیاز خودروساز و بازار را در زمینه تامین قطعه برطرف کرده است و همواره این مجموعه قطعه ساز بر داخلی سازی قطعات تاکید ویژه دارد.

موضوع حائز اهمیت، توجه این شرکت قطعه سازی به صادرات است؛ شرکت صنایع تولیدی کروز با سابقه‌ای درخشان و تجربه‌ای فراوان در زمینه تولید محصولات متنوع صنایع خودرو  با داشتن تجهیزات پیشرفته و استفاده از فناوری‌های نوین، به تولید محصولات با کیفیت و استانداردهای بین المللی، صادرات را راه عبور از جغرافیای تحریم به سوی تجارت آزاد می داند.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.